- პროდუქციის/საქონლის დაბრუნების პირობები:
- საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრული წესის დაცვით (“მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“, რომელიც კანონში შევიდა 2022 წლის 1 ივნისს ) პროდუქციის/საქონლის უკან დაბრუნება შესაძლებელია 14 კალენდარული დღის განმავლობაში.
- კომპანიას უფლება აქვს არ დაიბრუნოს პროდუქცია/საქონელი თუ კი გასულია არა უმეტეს 14 კალენდარული დღისა.
- პროდუქციის/საქონლის დაბრუნების წესები:
- პროდუქციის/საქონლის დაბრუნების დროს პროდუქციას/საქონელს უნდა ახლდეს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნაწილი და დოკუმენტი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში)
კომპანიის ელ. ფოსტის მისამართზე: order@ishopin.ge / Facebook ან სხვა საკომუნიკაციო არხის მეშვეობით
- პროდუქციის/ საქონლის დაბრუნება შესაძლებელია:
- თუ შეძენილი პროდუქცია/საქონელი განსხვავდება ვებგვერდზე განთავსებული/აღწერილი პროდუქციისგან
- თუ პროდუქცია/საქონელი დაზიანებულია ტრანსპორტირების პროცესში
- თუ მომხმარებელს არ მიუღია შეძენილი პროდუქცია/საქონელი თანხის გადახდიდან მიტანის სერვისით მითითებულ ვადებში
- თუ პროდუქციას/საქონელს აქვს რაიმე ქარხნული წუნი
- გამონაკლის შემთხვევებში პროდუქციის/საქონლის დაბრუნება ზემოთ ჩამოთვლილი პირობებისგან დამოუკიდებლად შესაძლებელია მომხმარებლისა და ishopin.ge-ის მიერ ურთიერთშეთანხმების საფუძველზე
- პროდუქციის/საქონლის დაბრუნება არ არის შესაძლებელი:
- თუ ის ჰერმეტული იყო, ხოლო ყიდვის შემდეგ დაირღვა მისი ჰერმეტულობა
- თუ ნივთი თქვენი შეკვეთით არის დამზადებული და მხოლოდ თქვენს საჭიროებებს ერგება
- თუ თქვენ და ishopin.ge წინასწარ შეთანხმდით, რომ აღარ გექნებოდათ ნივთის უკან დაბრუნების უფლება, თქვენ ეს იცოდით და მომსახურებითაც სრულად ისარგებლეთ
- თუ მას ეტყობა მოხმარების კვალი/გამოყენებულია და ა.შ
- ანაზღაურების წესი:
- ishopin.ge ვალდებულია მომხმარებელს აუნაზღაუროს გადახდილი თანხის 100% თუ: (იხ. პუნქტი 3)
- ishopin.ge-ის ადმინისტრაცია მომხმარებელს შეძენილი პროდუქციის/საქონლის ღირებულებას აუნაზღაურებს არაუმეტეს 15 სამუშაო დღის ვადაში.
- ტრანსპორტირების მომსახურების ღირებულების ანაზღაურების წესი:
ishopin.ge მომხმარებლის მიერ პროდუქციის/საქონლის დაბრუნებისას ანაზღაურებს ტრანსპორტირების მომსახურების ღირებულებას, იმ შემთხვევაში, თუ:
- პროდუქცია/საქონელი არ შეესაბამება ვებგვერდზე განთავსებულ მახასიათებლებს
- პროდუქციას/საქონელს აქვს ქარხნული წუნი
- პროდუქცია/საქონელი დაზიანებულია ტრანსპორტირების პროცესში